• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & Klachten

Playmansion.nl staat garant voor de kwaliteit van de producten en stoffen die we online aanbieden. Op de goederen zijn de wettelijke garantierechten van toepassing waarop door jou als koper in voorkomende gevallen een beroep kan worden gedaan. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie:

  • Bij beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Bij beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Bij normale slijtage

Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor jouw rekening.

Mocht een artikel toch defect zijn of het door jou bestelde artikel functioneert niet / niet goed, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (binnen 7 dagen na ontdekking van het defect). Vermeld hierbij:

  • Het ordernummer
  • Naam/artikelnummer
  • Uitgebreide omschrijving van het gebrek/defect
  • Telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent
  • Indien bij beschadiging ook een foto meesturen, zodat wij in contact kunnen treden met de leverancier


Stuur je mail naar info@playmansion.nl. Wij zullen je melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen om tot een oplossing te komen.

Artikel beschadigd / kapot bij ontvangst

Als je een artikel ontvangt dat beschadigd of kapot is, willen we je verzoeken om direct na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice (uiterlijk binnen de 7 dagen na ontvangst van het artikel) Vermeld hierbij:

  • Het ordernummer
  • Naam/artikelnummer
  • Omschrijving van het gebrek
  • Telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent
  • Indien bij beschadiging ook een foto meesturen, zodat wij in contact kunnen treden met de transporteur of leverancier

Stuur je mail naar info@playmansion.nl. Wij zullen je melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen om tot een oplossing te komen.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Bekijk de contactmogelijkeheden.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Playmansion.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Tevens zijn wij aangesloten bij het keurmerk Stichting Webwinkelkeur waar u ook geschil kunt voorleggen (www.webwinkelkeur.nl). 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.