• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen & veel gestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen o.a. over bestellen bij Playmansion.nl. Staat jou vraag er niet tussen, stuur dan een mail naar info@playmansion.nl of bel met onze klantenservice: (+31) 020-3081299. 

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een Pakket Punt?

Ja, dat kan voor de Nederlandse klanten. Na het invullen van uw adresgegevens kunt u een pakket punt selecteren waar u het wenst af te halen. Vul niet zelf bij uw eigen adresgegevens de adresgegevens van een pakket punt in. Dit kan er voor zorgen dat een pakket geweigerd wordt bij het pakket punt.

Voor 23:00, morgen in huis...geldt dit voor al jullie producten? 

Het overgrote deel van ons assortiment kan, indien het op voorraad is, binnen 1 werkdag bij je worden geleverd. Ongeveer 5% van onze producten heeft een langere levertijd. Als hier sprake van is staat het bij het product aangegeven. Dit kun je zien net onder de titel bij een product. Daar staat een kop LEVERTIJD. Een afwijkende levertijd staat hier aangegeven, bijv. 1 tot 3 werkdagen of 3 tot 5 werkdagen.

Mocht je een bestelling hebben met meerdere producten waarvan 1 product een langere levertijd heeft. Dan zal in de meeste gevallen de hele bestelling pas verzonden worden zodra wij de hele bestelling compleet hebben. In een enkel geval kan het zijn dat we de bestelling in 2 delen naar je sturen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, we houden je volledig op de hoogte van de status van je bestelling. Wij leveren op verschillende momenten updates via de mail:  

    1. Op het moment dat je de bestelling plaatst ontvang je een orderbevestiging
    2. Als je bestelling is betaald
    3. Als je bestelling is verzonden (mail met track&trace code) 

De tracktrace informatie van PostNL wordt altijd verzonden naar het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De informatie over de verzending van je pakket kan enkele uren vertraagd zijn. Voor vragen over de bezorging van je pakket, bel de PostNL Servicelijn: 0900-0570 (EUR 0,45 p/m) of ga naar https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken en vul je track&trace code in.   


Hebben jullie mijn bestelling ontvangen?

Heb je een bestelling geplaatst en betaald? Dan krijg je binnen 1 uur een mail met je orderbevestiging + een mail met bevestiging van je betaling. Check ook altijd even je spam box. De mail met de track&trace code wordt meestal binnen enkele uren verzonden. Geen bevestigingsmail of track&trace mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 


Hebben jullie een winkel / afhaalpunt? 

Nee, Playmansion verkoopt de producten uitsluitend online. Ook is het helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn op te halen. 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Nee, nadat je betaald hebt is dit is helaas niet meer mogelijk. Alle orders worden direct naar het magazijn verzonden ter verwerking en uitgeleverd aan de transporteur. Doorloop daarom zorgvuldig het bestelproces en controleer of je bestelling en N.A.W. gegevens juist zijn. Wil je je order annuleren, maar is de bestelling al geplaatst en betaald? Weiger dan je pakketje bij ontvangst. Het pakket wordt dan kosteloos retour naar ons verzonden. Je betaling wordt uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket bij het magazijn aan je teruggestort. Dit gebeurt naar deze bankrekening waarmee de order is betaald.
Let op: wil je je order annuleren, maar kies je er voor om het pakket wel aan te nemen? Zie dan onze retourpagina.
  

Hoe kan ik bestellen?

Selecteer op de de desbetreffende productpagina het gewenste aantal artikelen en klik vervolgens op de knop ‘in winkelwagen’. Je wordt direct doorverwezen naar je winkelwagen of selecteer rechtsboven je winkelwagen. Hier kun je kiezen om alsnog verder te winkelen of een kortingscode toe te voegen. Om verder te gaan met bestellen klik je op bestelling afronden. Volg de stappen die volgen en vul de gewenste gegevens in.

Voordat je je bestelling afrond, controleer nog een keer goed of alle gegevens kloppen, zodat je bestelling geen onnodige vertraging op loopt. Aan het eind van het bestelproces heb je de mogelijkheid om je bestelling te controleren en je adresgegevens eventueel aan te passen. Na je betaling is dit niet meer mogelijk en is de order definitief.
  

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Twijfel je of de betaling gelukt is? Neem contact op met onze klantenservice. Wij kunnen controleren of de betaling is ontvangen. Indien nodig, sturen wij je per mail een nieuwe link toe om alsnog te betalen of we annuleren de order, zodat je de bestelling opnieuw kunt plaatsen.

  

Is mijn privacy bij het gebruik van een digitale toy wel gewaarborgd? 

Voor alle speeltjes/toys die verbinding kunnen maken met internet, wifi, bluetooth, e.d. geldt dat je als gebruiker alert moet zijn op de privacy. Fabrikanten van toys verzamelen mogelijk data over het gebruik van de toy, zonder dat dit altijd direct duidelijk is. Ook kan de digitale beveiliging een zwak punt zijn. Playmansion.nl heeft als wederverkoper hier geen inzicht in en geen onderzoek naar gedaan. Wij kunnen de privacy van de door ons verkochte toys niet garanderen. Wij adviseren om een dergelijke digitale functie niet te gebruiken. Bij gebruik adviseren wij je om je vooraf goed te verdiepen in de voorwaarden / instructies van de toy en bij twijfel altijd contact op te nemen met de fabrikant.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je eenvoudig uitschrijven voor onze nieuwsbrief door een mail te sturen naar info@plamansion.nl met daarin het emailadres waarmee u zich wenst uit te schrijven. Wij zullen uw afmelding binnen 7 dagen verwerken. Tevens bevat elke nieuwsbrief onderaan de optie om je uit te schrijven.

Ik zie geen optie om achteraf te betalen? 

Je kunt via Billink achteraf betalen. De vordering (je aankoopbedrag) wordt dan overgedragen aan Billink. Je dient de factuur binnen 14 dagen aan Billink te betalen. Na 14 dagen behoudt Billink zich het recht om rente en incasso kosten te berekenen.
Niet elke klant kan achteraf betalen. Billink voert een realtime check uit na het invoeren van je adres gegevens bij het afrekenen op onze website. Indien je dan geen betaaloptie achteraf betalen ziet, is het voor jou helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. Voor meer informatie over achteraf betalen met Billink, zie de website van Billink of neem telefonisch contact op met Billink: 0900 – 04 000 31.


Jullie verkopen ook voedingssupplementen in de categorie drogisterij. Zijn jullie een bevoegd drogist/apoteek en kan ik supplementen altijd zomaar gebruiken? 

Playmansion.nl is geen geregistreerde drogisterij en mag dus geen supplementen verkopen die alleen op recept verkrijgbaar zijn. We verkopen uitsluitend vrij verkrijgbare supplementen. Voor alle supplementen geldt dat wij adviseren vooraf te overleggen met je huisarts of deze veilig zijn om voor jou te gebruiken. We kunnen niet over je persoonlijke medische situatie oordelen. Daarnaast geldt dat de werking van een supplement kan verschillen van persoon tot persoon.  

Vragen over je bestelling of heb je een adere vraag?

Voor al je vragen kun je het makkelijkste een mail sturen naar info@playmansion.nl of bellen naar onze klantenservice: (+31) 020-3081299.